Dagens planering

Idag är det då äntligen dags att ta tag i det här med julklappar!
A ska vara hos farmor och farfar, medan vi "inventerar hemma hos tomten". E däremot får följa med på shoppingturen, förhoppningsvis minns hon inte detta nästa år när hon officiellt börjar tro på tomten.

Så, vi får väl se när jag kommer tillbaka hem. Några timmar är vi väl borta iallafall.

Jag tänkte hinna med att göra lite julgodis sen också. Det blir en ny sort som jag hittade ett recept på häromdagen, så om de blir goda så kan de kanske få en plats i dagens julkalender, vi får väl se.

Jag återkommer senare.


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Tassar förbi o önskar trevlig dag o helg =)



Kram

2008-12-13 @ 14:51:28
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0