Findus jultallrik

Min kompis Nadja "tipsade" mig härom dagen om Findus Jultallrik a la micromat!


Det tycke ju jag lät wonderful. Tänk att kunna få äta Julmat varje dag enda fram till jul!! eller kanske inte varje dag, men någon dag innan jul i allafall.
Nadja har iallafall utsett mig till testperson så nu MÅSTE jag ju bara prova den!

M ska på julbord med jobbet på fredag och då tänkte jag njuta av min micro-jultallrik här hemma i min ensamhet.
Jag bad därför M att köpa med sig en sådan när han var och handlade igår, och när han kom hem så överraskade han mig med att ha handlat en julskinka också!!

En julskinka bara till mig(!), eller ja, de andra får väl också smaka, men han köpte den till MIG!!

Ska strax gå och sätta i den i ugnen, så om några timmar när den är klar så blir det skinksmörgåsar här hemma!!

*mums*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0