I upplysningssyfte kan jag nu äntligen meddela er:

Jag förstår att ni alltid har undrat detta, därför är jag ooootroligt glad att jag äntligen kan ge er svaret!


Det är ICKE skönt att få kokande vatten på sin stortå.


 Det gör väääldigt ont!

På en skala från 1-10 så börjar smärtan på 97 sedan går den ner till 9 och därefter ökar den sucessivt upp till 79 innan den efter ca en halv timme sakta sjunker neråt igen.
Sedan pendlar smärtan upp och ner på skalan hela tiden.

Tån blir fort röd och en svullnad uppstår.

Jag rekommenderar er att INTE prova detta hemma!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag skulle stajla på jobbet framför en kund och hällde nybryggt kaffe på tummen istället för i koppen. Det tog någon deciliter innan jag insåg att det här känns helt fel.

2008-12-17 @ 16:41:56
URL: http://moolin.se
Postat av: PetramedAochE

Blev kunden imponerad?

2008-12-17 @ 17:54:49
URL: http://petramedaoche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0