Julkalenden lucka 1 och 2



Som så många andra bloggare vill jag ju också ha en Julkalender på min blogg!
 
I varje lucka kommer det finnas ett tips av något slag. Det kan vara ett tips om en annan blogg, ett pryltips, boktips,recepttips... Ja, ett tips på vad som helst faktisk!
Eftersom jag inte kom på detta förän idag, alltså en dag försent, så får ni två tips i dag!


Lucka nr 1: Dagens tips är en sida som som heter Kunden har inte alltid rätt .

Jag har som så många andra spenderat en del av mitt arbetsföra liv i kassan i en affär. Många gånger stötter man där på kunder som verkar ha ett par skruvar lösa där uppe under hatten. På Kunden har inte alltid rätt kan alla som vill lägga in sina roliga anekdoter om möten med tokiga kunder. Det är väldig många konstiga situationer man kan få läsa om där, och åtminstone jag känner igen mig i många!
Kika in och läs någongång när du har tråkigt och kanske känner dig lite nere! Man fastnar där väldigt lätt, men när man väl lyckas slita sig loss är man onekligen på MYCKET bättre humör!

Lucka nr 2: Andra tipset är en Kenzas julkalender.

 Kenza är, som säker många av er redan vet en av de stora bloggarna här i Sverige och eftersom hon är så stor så har hon inga som helst problem med att få sponsorer till sin julkalender, till skillnad från många andra, (läs mig). Varje dag fram till jul kommer hon att ha olika vinster som man, utan större ansträngning, kan vara med att tävla om. Tyvärr är det ju vääädigt många som är med och tävlar. så det kanske är så stor chans att man vinner. Men det är fina priser och någon måste ju vinna. Kanske just DU!

Kommentarer
Postat av: Bloggtipsarna

Tack för tipset



Din kalender finns med på vår lista nu.



Sveriges mest kompletta(?) lista på årets julkalendrar: http://bloggtipsarna.blogg.se/2008/december/adventskalendrar.html

Tävlingar, tips och annat - i mängder!



Saknas någon kalender?

2008-12-03 @ 09:34:50
URL: http://bloggtipsarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0