Puh..

Kom hem för en stund sedan efter att ha shoppat julklappar tillsammans med Mammsen, A och E.

Nu är ÄNTLIGEN alla julklappar färdigköpta!

Jag lyckades även hitta en kjol till mig (som jag ska ha på julafton), en skjorta till A (som han ska ha på julafton) och en klänning till E (som hon inte ska ha på julafton).

När jag kom hem "slängde" jag i A lite kvällsmat och sedan blev det hopp i säng för honom.

E ligger och gympar i babygymmet. Hon har blivit träningsnarkoman tror jag..

Jag ska titta på "Surviving Christmas" och vänta på att hungern sätter in så jag kan värma min jultallrik.



Måste "öppna" lucka nr 19 i julkalendern också.. Den kommer snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0