Somnar snart

M har fortfarande inte kommit hem från träningen...undrar när han hade tänkt att vi skulle handla egentligen?

Jag är fruktansvärt trött så om jag ska orka följa med så måste han komma VÄLDIGT snart kan jag säga er!

Jag och A åt middag när vi var på "mammafikan" så vi slipper isbitarna idag iallafall, men både smöret, och flingorna är slut så vad vi ska äta till frukost i morgon om det inte blir någon handling idag lämnar jag helt upp till M.

Usch, jag jag är så trött så jag orkar inte skriva ett sammanhängande inlägg. Ögonen går i kors. Jag hoppas att ni är överseende med detta! Förlåt!


*Snark*

Kommentarer
Postat av: Anna

Va då somnar? Du ska ju uppdatera mig på Idol finalen ju!!! :)

2008-12-12 @ 20:16:11
Postat av: PetramedAochE

Var inte orolig, jag överger dig inte! ;)

2008-12-12 @ 21:26:09
URL: http://petramedaoche.blogg.se/
Postat av: Anna

Men vad händer nu då? Blir det paus? När får vi besked vem som vinner? Ska det röstas fram till 22.30 som vid de vanliga fredagsfinalerana?

2008-12-12 @ 21:28:48
Postat av: PetramedAochE

Det är nog som vanligt, vi får svaret efter nyheterna sen=)

2008-12-12 @ 21:57:59
URL: http://petramedaoche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0