Julkalendern lucka nr 6


Då var det dags för 6:e luckan, och idag hittar vi ett tvprogramtips i kalendern!

I lucka nr. finns nämligen: Britney Spears dokumentär "Britney: for the record"!

Jag har alltid varit ett fan av allas våran Brittan Spears.
Hon är inte bara snygg, sexig och rolig, utan hon verkar också vara en snäll och ödmjuk person.
Sedan är det ju det där stora pluset, att hon har en tendes att göra sådan musik som jag älskade/älskar att dansa till, på den tiden då jag inte spenderade helgerna i tvsoffan.




När hon fick sitt stora psykiska sammanbrott, och gick in i djup deprission, tyckte jag att det var fruktansvärt sorgligt och tråkigt.

Skulle detta vara slutet för Brittan?


Jag var nästa rädd för det, fram tills att hon i år släppte singeln  "Womanizer".
Äntligen var den Brittan jag så länge gillat och beundrat tillbaka, och förhoppningsvis här för att stanna!

I dokumentären " Britney: for the record" berättar Britney själv om vad hon gått igenom, och om sin väg tillbaka. Vi får bl a följa inspelningen av hennes nya skiva "Cirkus" och arbetet med videon till "Womanizer".
Det ska bli intressant att få höra hennes sida av vad som hänt, speciellt om den där dagen när hon bestämde sig för att raka av sig håret, för hittills är det ju bara paparazzifotograferna och övrig medias version man hört.
Äntligen ska BRITNEY få tala!


Kl 22.35 i kväll sänder tv 4 dokumentären och då kommer jag sitta klistrad framför tvn, och mitt tips till er denna lördagseftermiddag, den 6 december, är att ni gör detsamma! =)




Britneys nya singel "Ringleader":






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0