Arg, ledsen och besviken!

Ååååååh, vad besviken, ledsen och arg jag är just nu!

Vi hade beställt dopinbjudningskort till E:s dop som vi ska ha i januari och idag fick vi hem dem i brevlådan.
De var verkligen jättefina och jag skulle vara jättenöjd om det inte vore för en liten grej!

Jag har ju för sjutton skrivit fel tid!!!

Jag har skrivit 12.45 istället för 12.30, så nu måste vi sätta oss och ändra tiden på alla kort!
Kladda ner alla fina inbjudningskorten!!

De som är så fina nu, och så kommer det bli kladd av alltihop!

Dumma mig som skrev fel tid utan dubbelkolla så den verkligen var rätt!
Dumma M som, när jag bad honom kolla så allt var rätt, inte upptäckte att tiden var fel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0