Kommer min butt bli sned?!

Ibland på kvällarna har E lite svårt att somna, och då får jag hoppa upp och ner ur sängen var och varannan minut för att klappa lite på henne, eller ge henne nappen, eller vad hon nu kan tänkas vilja.

Detta har jag funderat lite på...

Jag ligger på sängens högra sida och varje gång jag reser mig upp ur sängen så är det magmusklerna på höger sida, höger skinkmuskler och höger benmuskler, som får utföra det största arbetet.
E har blivit lite bättre på att somna nu, men i början kunde jag få gå upp var ca varannan minut i 3 timmar, vilket blir 90 ggr!
Det är ganska många gånger för min stackars kropp som, efter graviditeten, mest består av försinade såsmuskler.

Vad kommer hända om detta fortsätter? Kommer jag få en skev kropp? Kommer jag få förslitningskador på höger sida?

Och kanske den viktigast frågan: Kommer min butt bli sned?!?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0