Julkalendern lucka nr 8




Idag är det den 8:de december vi ska självklart öppna en lucka även denna dag!

Idag tänkte jag att jag skulle ha en jullåt i luckan, och därför har jag spenderat hela dagen på youtube för att hitta den BÄSTA NYA JULLÅTEN.
Det tog ett tag men tillslut blev vinnaren till dagens lucka faktiskt en svenskgjord låt.

För luckan den 8 december innehåller den nya jullåten med Sanna, Shirley och Sonja: "Another winter night"

Jag tänkte inte plåga er med en lång text om bra och dåliga jullåtar, utan idag ska ni bara njuta av att få höra en riktigt bra en.

Så värm lite glögg, ta fram några pepparkakor, tänd ett ljus och sätt dig i soffan.

Tryck sedan på play, luta dig tillbaka och njut!






Kommentarer
Postat av: Beckah

Tack snälla :-) jag hade helt missat rullisten! :-) nu klarade allt :-)

2008-12-08 @ 19:45:12
URL: http://beckahbitch.blogg.se/
Postat av: PetramedAochE

Varsågod =)

2008-12-09 @ 07:45:06
URL: http://petramedaoche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0