Sömnproblem

Idag hade jag för en gång skull tänkt att försöka hålla mig vaken efter att jag lämnat A på dagis. Jag har sååå mycket saker jag behöver göra, och jag känner mig sååå stressad. Det är ju December nu, årets stressmånad nr.1!

MEN...

När klockan var 3.30 i natt och jag fortfarande inte hade somnat än, så ändrade jag snabbt mina planer.
Håll tummarna för att både jag och E somnar snabbt sen och att jag iallafall få sova ett par timmar till!

Nu ska jag iväg till dagis, men jag skriver mer sen, om förhoppningsvis måånga timmar!




Kanske bäst att tillägga: Tycker ni texten är osammanhängande? Jag är trött....

Kommentarer
Postat av: barnshoppingbloggen

Tipsar om en ny tävling på min blogg!

Vinst: en valfri ÅKPÅSE från Elodie details!

2008-12-01 @ 11:06:26
URL: http://barnshoppingbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0