HEEEEAL

Jag tror bannemig att jag fått nageltrång!

För ca två veckor sedan så hade jag lite ont i tån, men det försvann efter en dag eller två. Jag förstod egentligen inte vad det var som hade hänt med tån, men ont gjorde det.

Nu har det kommit i stortån på andra foten istället och det gör dubbelt så ont! Så fort "pekfinger"-tån kommer åt stortån gör det jätteont, och däremellan värker det lite hela tiden...

What to do?!

Nu har jag iallafall klippt ett v-format jack i nageln, för det har jag hört av tillförlitliga källor att man ska göra, och så har jag bäddat in hela tån med hjäp av bommul och plåster.

Måtte smärtan försvinna snart för det är tveksamt om jag får i foten i skon, och jag ska hämta A på dagis om 20 min.

Heal toe heeeeal!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0