IDOL 2008

Kvällens idol:

3 deltagare
2 killar
1 tjej
3 jurydeltagare
1 jideh
6 låtar
3 glänsarlåtar
3 utmaningar

Vad händer ikväll?


Låt oss se...

Uppträdande med de tidigare vinnarlåtarna: Det lät väldigt bra för allihop måste jag säga, men det känns ändå som att Kevin är i en klass för sig gällande sångteknik.

Glänsarlåtar
:

Alice har fått låten "Keep this fire burning": Hon sjunger ju jättebra, men hon gör ju verkligen ingenting på scenen.Lite käcka moves hade gjort det hela sååå mycket bättre. Det var bäst om man blundade.

Robin fick låtet "It`s my life": För en gång skulle skötte han scenspråket bättre än sången. Det verkar som om att han inte kan koncentrera sig på båda två sakerna samtidigt. Han tar inte i tillräckligt i refrängen och det är lite småfalskt typ hela tiden! Inte bra Robin...synd..

Kevin blev tilldelad "Livin´ la vida loca": Röst, Scenspråk, Känsla, Uttryck. Behöver jag säga mer?


Utmaningslåtar:

Alice får Avrils låt "Girlfriend": Jag tycker detta var bättre än första låten. Jag tycker faktiskt detta var det bästa hon gjort!  Bra röst, bra på scen och bra attityd!!  You go girl!!!

Robin
utmanas med låten "Black or white": Även för Robin gick det bättre med utmaningen än med glänslåten! Bra Robin! Men räcker det till en finalplats, när första låten var en sån total katastrof?  Tveksamt?

Kevin
ska nu lyckas med "hot in here": Huuuur bra som helst!!! Vinner inte han så vet jag inte vad!! Sannslöst bra!



Dagens roligaste
: Kevin i duschen...A la la la la long...long... lång...hmm... naken i duschen...naken..lång...är det bara jag som får snuskiga tankar?

Dagen bästa: Kevins båda framträdande!

Dagens sämsta:Robins första framträdande!

Kommentarer
Postat av: Beckah

du får tycka det är dumt, du skulle bara veta mina tankar om dig nätr du försvarar fitthoran.

2008-12-05 @ 22:32:35
URL: http://beckahbitch.blogg.se/
Postat av: PetramedAochE

Jag har då inga som helst negativa tankar om dig, eftersom jag anser att man ska skilja på person och åsikt. Dock tycker jag att du använder dig av ett språk som jag inte uppskattar i min blogg.

2008-12-05 @ 23:03:21
URL: http://petramedaoche.blogg.se/
Postat av: Beckah

starta ingen diskussion om du inte kan ta det då

2008-12-05 @ 23:07:04
URL: http://beckahbitch.blogg.se/
Postat av: PetramedAochE

Jag kan ta en diskussion, jag har inga som helst problem med diskussioner faktiskt. Det är ditt val av språk som jag som sagt inte uppskattar.



Min blogg handlar, mestadels, om mig, min sambo och mina barn, och ett sånt språk, som enligt mig, inte direkt lyser intelligens och mognad, hör inte hemma här. Punkt



Nu ska jag iallafall gå och lägga mig så jag orkar upp och amma tidigt i morgon bitti.

Du får också sova så gott!

=)



Godnatt!

2008-12-05 @ 23:50:05
URL: http://petramedaoche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0