Satan i gatan

Satan i gatan vad trött jag är idag!

Jag kom inte i säng  förrän vid halv två tiden inatt, och samtidigt som jag la huvudet på kudden hörde jag att A vaknade och grät i sitt rum. Han grät och skrek så det gick inte höra vad han sa, men det var något om att han inte visste hur man skulle göra någon grej(?). Han måste haft en mardröm stackarn...

Det tog ungefär en kvart-tjugo minuter innan han hade lugnat ner sig tillräckligt så jag kunde gå och lägga mig igen.
Och då kom M upp med E (han hade suttit nere och spelat PS3 med henne i sovandes i knät). Han skulle plocka lite därnere och tyckte således att jag kunde göra ordning henne för natten. Så det var bara att gå upp igen och byta blöja, sätta på pyamasen och sedan amma. Därefter somnade hon iallafall.

Efter någon timme eller två vaknade E och ville ha mat igen.
Sedan mitt i natten vaknade A igen och skrek, denna gång var det M som fick ta honom, men E vaknade av ljudet så då fick jag ta hand om henne. En gång till under natten vaknade E och sedan vaknade A runt 10 och började då greja med något. Detta något lät så högt så jag fick gå upp och dra igen sovrumsdörren så att inte E vakna. M gick upp med A, och E sov ytterligare ca en haltimme - en timme innan hon tyckte att det var dags för mig att gå upp.


Satan i gatan vad trött jag är i dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0