A och motorsågsmassakern

Svärmor och hennes syster (AM) har precis varit här och fikat.
AM är en kvinna med humor!

Medan hon står i hallen och ska klä på sig sker följande samtal:

AM: Du Petra, vad har du för smak när det gäller film och musik, och sånt? (tänker på julklappar)
Jag: Jag har väl ingen direkt "smak" så, jag gillar det mesta.
AM: Okej, men ni tittar på film och så ibland?    Eller det är väl klart med tanke på den ni har där uppe! (Menar bioanläggningen)
Jag: Jo, det blir en hel del film.

AM böjer sig ner och sätter på skorna. När hon sedan sträcker på sig igen kommer den:

AM: Okej...men till A köper jag Motorsågsmassakern då, den gillar han eller?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0