Var är bebisen?

Jag och M städar i köket. E ligger på fällen i storarummet och leker med babygymmet.

A kommer in till oss:

A:  E ville ha nallen!

Jag: Okej...

A går..

A kommer tillbaka..

A: E ville ha hunden också.

Jag: Okej..

A går..

 A kommer tillbaka:

A: Nu ville E ha Kaninen

Jag:
Okej...

A går..

A kommer tillbaka..

A: Hon ville ha alla gosedjuren som var här nere.

Jag: Okej..

..

Jag: A, du kan gå upp och städa ditt rum!

A: Okej!

A springer upp

Jag fortsätter och städa köket.

Efter ett tag går jag och ser efter vad E gör, hon har varit tyst länge nu.. Somnat?


Detta är vad jag hittar:

Var är bebisen?



E, var ääär du?



Heeeeeej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0