A funderar..

A: Om man tappar en tand då får man leta efter den, och sen får man lägga den under kudden.
Jag: Ja, eller så kan man lägga den i ett glas med vatten och ställa den i sitt rum på kvällen.
A:Under kudden?
Jag:Nä, men om du skulle tappa en tand, så kan du ju ställa glaset på din bokhylla. Då kanske tanden förvandlas till en peng!!
A: En peng??
Jag: Ja
A: Eller så blir tanden jäääättelång *måttar typ en halvmeter med händerna*
A: Eller kanske en boll...som är rund rund rund och rund... så är den jäääättestor och vit....som en tand

Jag: hmm... ja, vi får se..


Det blir spännande!

Kommentarer
Postat av: mela

hihi, barn är goa! :) HIttade hit via fl, mysig blogg :)

2008-11-17 @ 20:34:49
URL: http://melano.webblogg.se/
Postat av: PetramedAochE

haha, ja jag skulle kunna fylla hela bloggen med roliga saker som A har sagt!



Tack!

2008-11-18 @ 12:08:48
URL: http://petramedaoche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0