Barnmisshandel

Jag har misshandlat min son!!!!!!!!!!!

När vi kom hem från att hämtat A på dagis så skulle jag som stänga ytterdörren! Ingen konstigt med det kan man tycka, jag har ju stängt ytterdörren många gånger. Men just denna gången hade A sina fingrar i vägen!! Han blev såååååååååå ledsen! Usch det är det värsta som finns, när man orsakar sina barn smärta! Nu var det ju ingen direkt jättefara, det blev inte ens nått märke på fingrarna men han fick ju jätteont och tårarna bara sprutade!
Vi satt en stund i soffan och kramades, så blev allt bra sedan som tur var.

När jag ändå avslöjar hur hemsk jag är mot min son så kan jag ju berätta att det inte är första gången som jag klämt A:s fingrar!

Det var en dag för drygt ett år sedan som min mamma hade varit hos oss, men nu skulle hon åka hem i sin bil och vi (jag och A) skulle åka och möta M på ICA Direkt (eg. MAXI). A var jättejobbig när jag skulle sätta på honom ytterkläderna och han bråka och ville inte alls följa med. Tillslut fick jag in min skrikande son i bilen och smällde igen dörren. Sedan kramade jag mamma hejdå och gick sedan och satte mig i bilen. Då upptäckte jag att A:s fingrar satt fast i dörren (uppe vid taket) !!! Han grät inte längre för att han var arg som jag trodde, utan för att han hade ont! Mitt mammahjärta höll på att hoppa ur bröstkorgen medan jag sprang runt bilen för att öppna dörren. Som tur var så hade han tur i oturen. Fingrarna hade fastnat mellan dörren och gummilisten så det var bara en lätt inbuckning i fingrarna inget brutet, inget blod, ingen svullnad. Jag som hade värsta scenariot framförmig när jag sprang där runt bilen, en språngmasch som för övrigt känddes som den aldrig skulle ta slut. Behöver jag säga att jag kände mig som världens sämta mamma?

Kommentarer
Postat av: Carro

Men sånt där är juh saker som händer.

Man kan juh inte hålla reda på allt hela tiden, dom sitter juh aldrig still ändå. :)

Och jag menar, du ville nog bara allt väl, för att försöka få tyst på honom och komma iväg.



Du är ingen dåligare mamma bara därför!

2008-11-05 @ 20:55:31
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0