Dagen "svensson" outfit

Jag passar på att lägga in Dagen "svensson" outfit också!
Dagens Outfit är vad jag hade på mig när jag skulle gå och hämta A, och ser ut på det här viset:



Skorna är addidasskor från Sportex och jag tror de kostade 399:- . De var tidigare vita med rosa "addidasstreck", men är nu mera gråmelerade.

Svartgrå jeans (ett av de två par "ickemysbyxor"byxor som jag än så länge får på mig efter graviditeten) hmm... var kan de vara köpta? Antagligen Gina Tricot för typ 599:-

Jackan köptes på H&M hösten 2006, jag kommer dock inte ihåg var den kostade, svärmor betalade =)


Detta hade jag alltså på mig när jag skulle ut i detta vädret:




Det var inte mysigt! A och de andra på dagis var ute och när jag kom så sa A att han frös så mycket att han inte kunde röra sig...=( 
De hade  hoppat i vattenpölar och lekt med vattnet så alla kläder var genomblöta trots regnkläder och stövlar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0