Dagens bravader

Idag har vi varit ute vid stadens köpcenter. Vi började på MAX där vi åt lite mat, sedan åkte vi vidare till OBS! (=COOP forum, en gång OBS! alltid OBS!). Där köpte vi en grav"prydnad" (vad det nu heter) och ett par nya vantar till Mr A. Nästa stopp blev Lindex där jag lyckades med konsten att köpa 4 bodys och 1 par byxor (till E) för endast 180 kr! 
Därefter gick vi till ICA Direkt (=ICA MAXI, en gång direkt alltid direkt) där vi inte bara köpte mat och godis vi lyckades komma därifrån med en julklapp till A ( Ett bilspel med bilarna från filmen Bilar, till PS3), och Guitar hero som M var tvungen att köpa pga att det bara kostade 300:- istället för 800:-. Jag kan tänka mig att det inte blir mycket tv tittande för mig ikväll, om jag känner M rätt =)

Sista stoppet blev på kyrkogården där vi satte grav"prydnaden" på min morfars grav. Det var verkligen jättefint där på kyrkogården i dag, massa ljus som lös i mörkret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0