Dagens "Svensson" outfit

Ja, då var det då dags igen! Jag förstår att ni alla är nyfikna vad jag kan ha haft på mig en dag som denna.
Ja, jag ska inte hålla er på halster längre!

Dagens "svensson" outfit är.....



Vita mysbyxor a la trekvarts inköpta på HM (Tror de kostade 199:-) Har faktiskt två par exakt likadana, de var supersköna att ha på sig när jag var gravid! *tipsar*

Grönt inne från Gina Tricot (79 kr)

Svart Skjorttröja i oerhört mjukt tyg, inköpt på Sisley (???kr) Ett av det bästa köpen jag gjort, köptes för många år sedan men är fortfarande som ny!

Svarta trumpor från Stadens Oktobermarknad




Jaja, jag vet...spegeln behöver putsas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0