Dagens "svensson"outfit!

Jag är jag tillbaka från Partyt och jag förstår att ni alla är nyfikna på vad jag tillslut valde för kläder så hä kommer det:


Dagens "svensson"outfit:




Svart byxor från H&M (399:-)

Cerise tröja från Gina Tricot (99:- ?)

Svart stickad Tröja med trekvartsärm, luva och dragkedja, från... hmmm... H&M tror jag(??? kr)

För att hitta detta fick prova igenom hela garderoben! Höll väl på en timme och jag var nästan på väg in i M:s garderob när jag kastade en blick på högen med ren tvätt som låg på en fotölj i tvrummet där uppe. Där hittade jag den svarta stickade tröjan och genast klarnade det hela för mig, och 2 minuter senare var jag klar!


En sak är i alla fall säkert, ska jag på fler sånna här "partyn" så måste jag köpa nya kläder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0