En toaletthistoria

Det var en gång en morgon för inte så längesedan (läs igår), som jag var kissenödig och kände att jag behövde uppsöka en toalett. Som tur var har vi toalett hemma (till och med två), så det skulle inte bli så svår att uppfylla mitt behov.
Jag hade nästan precis gått upp och var så där lite lagom nyvaken och dimmig i huvudet, men "when you got to go, you got to go"... you know...
Jag gjorde den vanliga proceduren, ni vet den man gjort såååå många gånger förrut. Jag gick fram till toaletten, öppnade locket, drog ned byxorna och satte mig. Jag skulle precis...ja ni vet... släppa på flödet, när jag kände: "jäklarns, trosorna är ju fortfarande på!"
Detta kunde gått riktigt illa, men som tur var har jag utmärkta reflexer, så jag hann snabbt knipa åt, och trosorna klarade sig!


Så tänk på det nästa gång ni ska på toaletten, kära läsare, känn efter både en och två gånger innan ni sätter på kranen!


                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0