Groomer has it - hmm...

"Groomer has it" heter ett program som går på Animal Planet. Jag tittade på det idag för första gången och blev lite småchockad över en grej som jag tänkte att jag skulle dela med mig av till er.

Programmet handlar om hundtrimmare som tävlar om vem som är bäst.
I dagens program så skulle deltagarna inte bara trimma hundar utan även designa kläder till dem.
Nu kanske ni tror att det är kläder till hundar som jag reagera över, men faktiskt inte!
Det jag reagerade över hände när de skulle gå cat(?)walk med hundarna för att deras kreationer skulle bli bedömda.
De hade nämligen då en speaker som hela tiden betonade vad SEXIGA (?!) hundarna var i sina kläder!!

Sedan när blev en hund sexig?! Känns inte de kommentarena lite smått suspekta?
Speakern var ingen annan är Mr Jai Rodrigues som ni kanske känner igen från Fab 5.  Har ju alltid trott att han var gay, men han kanske har en helt annan läggning...?



Bilden har jag snott från: televisionista.blogspot.com

Kommentarer
Postat av: Nadja

Dogwalk kanske passar bättre?

2008-11-09 @ 18:00:12
Postat av: ewezi

söt blogg ^^

2008-11-09 @ 18:02:20
URL: http://ewezi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0