IDOL 2008

Nu var det fredag igen och IDOL är på tvn, och självklart bloggar jag om detta även idag!




Dagen tema: Gospel(!!), det blir intressant!

Gästjurymedlem: Carola

Johan Palm:

"Long train running"-Johan är en grabb som måste göra något åt sin höger arm. Det är den som gör att han ser sååå strange ut på scenen! Rösten var helt ok idag! Men det lät tråkigt.. *snark*



                         "Free falling" -Johan är en grabb som har en kass röst. Speciellt i det låga partiet, lite bättre blir det väl i refrängen.


Alice:

"Shakles"-Alice gör refrängen jättebra tillsammans med kören. Men versen var väl sådär... *tråkigt*


      
            "Independent woman" - Alice är bättre än "Shakles"-Alice, men även detta var lite platt.

 
Kevin:

 "Higher and higher"-Kevin är perfektion personifierad. Hur bra som helst!


            "The way you make me feel"- Kevin härmade MJ alldels för mycket. Det är inte "Sikta mot stjärnorna" programmet heter!!  Synd, Kevin, synd..

RobinB:

"Joyful, joyful"- Robin gillar jag bara mer och mer! Han överraskar!



 "My love is your love"- Robin är superbra!  I like it a lot!

Johans fan:
 
Vad sjutton är det med henne!!!Skämtar hon? Jag hoppas hon är en inhyrd skådespelare, annars tycker jag bara synd om henne!!




BÄST: Kevin och Robin till final! Here we come!!

SÄMST: Johans fan! Pinsamt! Riktigt pinsamt!





Kommentarer
Postat av: eisa

Å Johan som är så bra! Robin är däremot INTE bra! Alice åker nog ut ikväll.



Kul att du bloggar om idol!



Kevin var bäst som vanligt. Jag tycker att han SKULLE härma MJ lite där för låten kommer bäst till sin rätt med ett sådant sound :-)

2008-11-28 @ 21:30:56
URL: http://eisasliv.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hej hitta din blogg via familjeliv måste hålla med dig om att Johans fans var helt sjuk jag hoppas också hon var inhyrd haha. Och ja robin blir bättre och bättre =)

2008-11-28 @ 21:43:28
Postat av: johanna

oh jag blev lite besviken. var inte så mycket gospel som jag tänkt mig...men men amn kan inte få allt.... :(

2008-11-28 @ 22:05:06
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: PetramedAochE

Eisa: Du har helt fel! Johan = Bad Robin= Good



Jag tyckte det var bra att Johan åkte idag, och nästa gång är det Alice tur!



=)

2008-11-28 @ 23:09:18
URL: http://petramedaoche.blogg.se/
Postat av: PetramedAochE

Camilla: Välkommen hit!

2008-11-28 @ 23:11:54
URL: http://petramedaoche.blogg.se/
Postat av: PetramedAochE

Johanna: Ja, jag blev också besviken på det... tråkigt..

2008-11-28 @ 23:13:50
URL: http://petramedaoche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0