Idol forsättning...


RobinB: 
Jag: Jag älskar den låten, jättebra Robin!!
                 M: Nä, detta var inte bra! De ska inte göra lugna låtar!
                 Juryn: Blev kära!

Alice:
  Jag: Hon sjöng bra men kunde rört sig bättre på scen.
             M: Klagar på att hon inte hade någon rumpdans a la Beyonce.
            Juryn: var oeniga.

Kevin:  Jag: En färdig artist!
             M: Bra
             Juryn: Gav 5 plus!

Anna:
  Jag:Jag gillade inte detta..  
             M: "Det låter som hon är sjuttooooooonn...... tusen år"
             Juryn: Fantastiskt

Johan: 
Jag: Faktiskt det bästa han gjort, men det betyder ju inte att han kommer upp till de andras standard.
              M: Dålig
              Juryn: Bra, ball med instrument.


Nu var det slut.

Bäst: Som vanligt Kevin
Sämst: Som vanligt Johan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0