Jag ska skaffa en ny!

ÄNTLIGEN(!!!!!!!!!!!!), har det tagit slut mellan Prins Carl Philip (ops skulle precis gör en enkel förkortning på hans namn, men som tur var insåg jag misstaget ; )  ) och hans brutta!! (läs här)
Jag har längtat efter den här stunden i 9 år, eller rättare sagt i hela mitt liv!

Jag har skickat kärleksbrev till Calle P! När jag var 4 år hjälpte mamma mig att skriva värsta fina brevet. Jag kommer inte ihåg vad det stod, men jag kan tänka mig att det var massa vackra saker. Jag skickade med några teckningar också. Jag menar, om han nu inte skulle fastna för allt det vackra i brevet så kanske han skulle upptäcka min talang och känsla i mina underbart fina teckningar.
Om jag nu hade skickat med några underbart fina teckningar ja, men jag ville ju inte skicka iväg mina finaste (de vill jag ju behålla själv, jag=ego), så jag tog några som jag hade målat när jag var ännu yngre, där det mest var massa streck!! Jag har ångrat detta i hela mitt liv, för som ni kanske förstår så blev det ju inte vi (jag fick faktiskt inte ens något svar), men jag är säker på att om jag bara hade skickat några andra teckningar så hade ni fått tilltala mig Prinsessan Petra by now.

Ska nog sätta mig och rita några oemotståndligt fina teckningar nu som jag kan skicka! Nu när han ÄNTLIGEN är singel igen!


M då? kanske ni tänker nu. Men han får faktiskt skylla sig själv, han ska ju till BUDAPEST i helgen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0