Magsjukeproblemet

Ni kanske undrar varför jag lämnade A på dagis trots att jag igår sa att han skulle få vara hemma (pga magsjuka som går på dagis).
Men så här var det:

Igår när jag hämtade A så frågade jag fröknarna hur många det var som var sjuka. De svara då att det inte var någon på A:s avdelning som hade fått det, men på den andra avdelningen var det två st.
Eftersom A inte träffar någon på den andra avdelningen under de få timmar han är där så kände jag att det var lite onödigt att hålla honom hemma. Jag bestämde därför med fröknarna att de skulle höra av sig om det var någon som blev sjuk, men annars så skulle han komma som vanligt.

Därför har A varit på dagis idag också.

Imorgon är han dock som vanligtledig, men sedan på torsdag ska han dit igen. Om ingen har blivit sjuk till dess...

Kommentarer
Postat av: humorsajten

Nej men vi har inte tagit bilden ifrån dig iaf. vad tycker du om våran blogg? :)

2008-11-11 @ 15:38:55
URL: http://humorsajten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0