Mäktigt möte!!

Ni skulle bara veta vem vi har träffat idag!!!!

TOMTEN!!

Han är så stor och skäggig, men han verkar ju så himla mysig och snäll! Nästan så man blir lite kär.. (säg inget till M!)
Vi lämnade varsin önskelista från A och E. Jag försökte ju självklart lämna en jag med, men blev stoppad med kommentaren att det bara var för barn. WHAT!! Bara för barn?! Vaddå, ska jag inte få några julklappar nu i år då?!  Nänä, tack för att ni förstör hela min jul!! Förresten är jag också ett barn! Mammas barn!! så det så...

Jaja, jag lyckades iallafall knäppa ett kort när A lämnade sin önskelista och samtalade lite med sin styvfar, eller *harkel* Tomten menade jag ju!  (Pleeeeaaase, säg inget till M!)
Ska se om jag kan lyckas få in bilden på datorn, wait a minute..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0