Mmm.. kladdkaka...

När jag ladda upp bilderna från kameran så hitta jag bilder från den senaste kladdkakan jag bakade (skrev om den här).
Finns det något godare än kladdkaka? Nä, jag tror knappast det.

När jag bakade denna så var det ett recept som jag aldrig provat förut (hittade det på internet), och jag blev först ganska besviken för den såg ju inte alls ut som den gjorde på bilden. Den blev för hög och såg alldeles för färdigbakad ut:





Men sedan provsmakade vi och då kändes det hela mycket bättre! Den höga kakan var bara hög på utsidan, inuti var den lös och krämig! *mums*




Är det bara jag som är sugen på kladdkaka nu?

Kommentarer
Postat av: Nette

Såg ju riktigt gott ut!! Älskar kladdkaka! :)

2008-11-09 @ 22:11:12
URL: http://kardemummagumma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0