Nu är det dags för IDOL 2008 igen!!

Denna vecka tänkte jag försöka hålla mig till ett inlägg som får innehålla alla deltagarnas prestationer!

*Desmond child är gästjurymedlem! Me like!*

Först ut är Johan Palm med "Poison": Jag gillar låten. Jag gillar inte Johan. Det kan nog sammanfatta det hela! Ingen energi, ingen röst, inga rockmoves, ingen....ting

Vad är det med juryn? Ätit för mycket pepparkakor?

Näst ut är Lars som ska sjunga "Smells like teen spirit": Jag gillar låten. Jag gillar inte Lars. Men detta var väl okej, falskt som vanligt, men hela Lars verkar vara falsk så det var ju inte så oväntat. Han kunde skippat skjortan och kanske försökt skrapat bort limmet från skorna innan han gick ut på scenen.

Tredje deltagaren är Anna med låten "Save up all your tears": Jag gillar låten. Jag gillar inte Anna. Men detta var bra! Känns kanske inte så mycket rock men ändå. Hon passar by the way mycket bättre i plattat hår än i skatboet hon brukar ha utanför scenen.

Numer fyra är Robin E som ska framföra "You give lov a bad name": Jag gillar låten. Vem är Robin E? Detta var jättebra! Me like! Röst, Energi, Rockmoves dvs. allt som inte Johan hade!

Startnummer fem tillhör Robin B som sjunger "Dude looks like a lady": Jag gillar låten sådär . Jag gillar Robin B. Me like detta med! Lät jättebra och såg helt ok också. Många rockposer! Jättebra Robin!

Näst sist är Alice som framför "Heaven`s on fire": Jag gillar låten sådär. Jag gillar Alice. Jättebra detta med! Älskar hennes styling och moves!

Sist ut Kevin med "living on a prayer": Jag gillar låten. Jag älskar Kevin. HAN ÄR BÄST!! HAN HAR JU ALLT DEN GRABBEN! SANNSLÖST är allt jag kan säga!

Det var allt för idag!

TOPPEN: KEVIN
BOTTEN: JOHAN PALM OCH LARS

Kommentarer
Postat av: Johanna

äntligen någon mer än jags om inte gillar Anna! =)

2008-11-07 @ 23:01:38
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0