och några till!

Färdigbakad students blogg kan man vinna en önskedesign till sin blogg!




Jag tävlar om ett presentkort värde 200:- hos barnbutiken Netty.nuMuppsan´s blogg. Tävla HÄR du oxå




Jag är med och tävlar hos En Mölnbobos Liv, man kan vinna en julbag med smycken värd 1000kr. Sponsor är Bicone Design som har massor med fina och prisvärda smycken. Tävlingen är öppen för alla och avslutas vid midnatt 18 december.




Jag är med och tävlar hos En Mölnbobos Liv, tävlingen sponsras av Petit Pure och vinsten är en luvtröja för barn upp till 2 år. Alla kan vara med och tävla även de utan blogg. Tävlingen avslutas 5 december





På bloggen "Denna sanna kvinna" kan man vinna presentkort på pirajja.se




Jag tävlar om ett presentkort värt 400:- hos Poppilopp i Nikitas blogg. Tävla du med!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0