Reklamen ljuger!!

Medan vi väntar på att bilden på A och min nya pojkvän (men vad f*n, inte nu igen! Jaja, ni vet vem ni inte ska berätta det för!), så kan jag berätta om en reklam som jag hörde på väg hem i bilen.

Det var en reklam för en av stadens idrottsföreningar och gällde deras matcher. I slutet så sa de "Kom hit du med! Alla dina kompisar är redan här!"
Detta gjorde mig väldigt  fundersam.. för mina kompisar är inte så himla sportintresserade, iallafall inte av den sporten.
Vad gjorde de där egentligen?
Jag ringde runt till alla mina kompisar och inte en enda var där!! Reklamen ljuger alltså!!!
Vad gör man om man kommer på en reklam med att ljuga?
Vem ringer man? Någon som vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0