Tandläkaren - fortsättning

Ja, då var vi tillbaka från tandläkaren!

Det efter endel tjat, på en A som var tvungen att göra allt i slowmotion när han skulle göra iordning sig, som vi äntligen kom iväg till tandläkaren. Denna gång gick det mycket bättre! A gapade som aldrig förr, och Tandläkaren fick titta, räkna och känna på alla hans 20 tänder, och det var inga hål!
Ändå kom samma frågor som förra gången (se tidigare inlägg) , men denna gång fick A svara på dem. Det gick väl sådär eftersom han ju hör som en kratta, så jag fick fylla i lite då och då. =)

När allt var klart så fick A välja en leksak i en låda (Varför få aldrig jag någon leksak när jag varit hos tandläkaren? Jag är minst lika duktig! Istället få jag betala massa pengar!! Åldersdiskriminering kallas det!!). A valde iallafall en fin ring med en röd sten. Han är såååå PK (politiskt korrekt), min son!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0