Tandläkaren

Imorgon ska A till tandläkaren för undersökning. Förra året när vi var där vägrade A att öppna munnen! Tandläkaren frågade i stället mig massa frågor:

Mr Tandläkaren: Borstar ni tänderna?
Jag: Ja, varje morgon och kväll
Mr T: Bra då blir det inga hål

Mr T:
Äter han godis?
Jag: Bara på lördagar.
Mr T: Bra, då blir det inga hål

MrT: Dricker han mycket söta drycker?
Jag: Han dricker mest vatten och mjölk. Saft ibland när vi fikar. Han gillar inte drickor med kolsyra.
Mr T: Bra, då blir det inga hål.

Ja, och så fortsatte det...

Får hoppas att A gapar i morgon, då kanske jag slipper bli förhörd, och så får vi hoppas han inte har några hål!

Men enligt Mr T ska det ju inte bli några hål! =)

Kommentarer
Postat av: Egoina

Ursäkta mig, men hur vet du att jag inte har haft det svårt? Hur vet du vad som hänt i mitt liv? Och när blev livet en sympatitävling? Det är klart du ska rösta på vem du vill, jag skriver inte detta för att du ska rösta på mig, blev bara stött av att du utan att blinka kan påstå att mitt liv är hur bra som helst bara för att jag inte delar av mig av den sidan.

2008-11-04 @ 21:17:29
URL: http://egoinas.se
Postat av: It's time to GET FUNKY

Hej!

Tänkte tipsa dig om min web-butik som jag har öppnat. Barnkläder, samt kläder för tjejer och killar.Snurra in och kika om det är något du gillar!



15%rabatt oavsett orderns storlek!

Gäller fram tills 20nov.

Rabattkod: TIDIGAJULKLAPPAR

2008-11-04 @ 21:55:19
URL: http://getfunky.spreadshirt.net
Postat av: PetramedAochE

Egoina: Jag svarar dig här också:





Förlåt, det var inte meningen att göra dig upprörd!



Självklart kan jag inte veta alla hemska saker som du gått igenom i ditt liv, jag känner ju inte dig och kan bara utgå från det du skriver i din blogg.

Era bloggar handlar om helt olika saker. I din blogg beskriver du, med humor, saker som sker i ditt liv, och de bloggar som jag tidigare skrev om handlar om hemska saker som just nu sker i deras liv. Självklart känner man omedvetet sympati med deras situationer! Att det sen inte är en sympatitävling, so be it, men anledningen till att man läser deras bloggar är ju mycket pga att de just skriver om dessa jobbiga, hemska, sympatiframkallande saker.



Din blogg går man in på för att man vill läsa roliga saker. Du verkar vara en glad, lycklig och bekymmersfri tjej, och om nu så inte är fallet så är det ju något som jag ju omöjligt kan veta, och därför är det inte något som fanns med i tankarna när jag röstade. När jag röstade så var det som fanns med i tankarna följande: Ska jag rösta på en blogg som berör mig humormässigt eller en blogg som berör mig känslomässigt?





Jag röstade tillslut på dig, by the way.

2008-11-04 @ 22:44:12
URL: http://petramedaoche.blogg.se/
Postat av: Egoina

Okej, jag förstår vad du menar nu. Men resonemanget att mitt liv är så perefekt håller inte, för det är det inte. Fast jo, väldigt mycket bättre om man jämför med de bloggarna. Well, må bäste man vinna! Jag har tuff konkurrens. Tack för rösten! :)

2008-11-04 @ 22:46:26
URL: http://egoinas.se
Postat av: PetramedAochE

Att ditt liv är perfekt har jag dock inte skrivit. Ingens liv är perfekt! ; )

2008-11-05 @ 08:59:18
URL: http://petramedaoche.blogg.se/
Postat av: Carro

OOh, det där var juh inte så svårt :)

2008-11-05 @ 20:52:43
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0