Det roligaste jag läst på länge!

Jag läste en krönika, häromdagen, som var skriven av en liten tjej som praoade på tidningen i fråga. Hon skrev om hur viktigt det var med Prao, att man får prova på och lära sig en massa saker.

Bl a skrev hon:

"Jag upptäckte då att några korridorer ifrån mig fanns ett gigantiskt kök och i det köket hittade jag mina klasskompisar Elin och Hanna. De skar gurka och tomater i skivor till en sallad som jag aldrig sett dem göra förr. Först förstod jag ingenting. Hur kunde de vara så duktiga på det? Men sedan förstod jag att de talangerna måste ha gömt sig långt inne någonstans i väntan på att få börja användas"



Skära gurka och tomater? Herregud,  västa talangen som de inte visste att de hade, om det inte vore för Praoplatsen!

Tänk vad mycket talanger man har som man kanske inte vet om? Jag skulle vilja praoa på en blomsteraffär. Då kanske jag kan få lära mig hur man vattnar blommorna.

Fram för mer Prao!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0