Chokladgalen?

Jag ÄLSKAR choklad!!

Jag har kommit på det mer och mer nu. Jag menar, när vi ska köpa lördagsgodis då köper jag alltid det gamla vanliga lösgodiset som jag alltid har tyckt om, men nu förtiden så äter jag bara upp chokladen och de andra godisarna ligger bara kvar i påsen och blir gamla (vi brukar köpa varsin påse,hela familjen, för A och M äter upp godiset på 5 minuter annars).
Jag vet ju detta men ändå gör jag samma misstag varje lördag, jag går där bland godiset och tänker "De här gillar jag, och de här med..."etc. och visst jag gillar väl de egentligen men jag äter aldrig upp dem ändå....varför vet jag inte? Jag blir bara inte sugen på dem...
Jag blir bara sugen på CHOKLAD!!

Det samma gäller när jag ska baka! Jag bakar bara chokladkakor! Det finns massa goda kakor som inte innehåller choklad, men när jag ska baka så är det bara choklad som gäller! Jag letar efter nya recept men de slutar alltid med att jag bakar liknande kakor varje gång och det är kladdkakor. Samma kakor men olika recept, typ...

Men det är ju så gott med choklad!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0