Ensam vårdnad

Idag är sista dagen som jag har ensam vårdnad över E! Sista dagen jag är ensamstående mamma till E, på pappret iallafall. Imorgon ska vi iväg och skriva på faderskapspapperna, och även om M är och har varit pappa till E hela tiden så känns det som en stor grej. Jag kommer ihåg när vi skrev på papperna för A och när vi gick därifrån så kände iallafall jag det som att det var just då som M "blev" pappa. Eller, jag vet inte hur jag ska förklaradet men.. ja det kändes annorlunda. Nu var han "fast" med A hela livet!
Att jag var A:s mamma var ju klart redan från då vi fick plus på graviditetstestet =)

Får se imorgon om det känns likadant när vi skriver på faderskapet till E i morgon =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

vad fin header =)

2008-10-26 @ 19:01:03
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: lina

förstår precis hur du menar med det där :)

Kändes så för mig med när vi hade skrivit på papprena.. "kul!nu är Ante pappa på riktigt" haha..

2008-10-26 @ 19:42:10
URL: http://flasarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0