Fingerfärg - klart

Nu är fingerfärgmålandet klart!
Det gick jättebra!
A gjorde en gubbe som bodde i ett hus och på ett annan teckning så målade han våran bil. Allt blev jättefint!
Jag ska ta kort på teckningarna sen så ni får se.

Sedan gjorde vi fot och handavtryck också som sagt.
Jag började med A och för hans del så blev det gula (A:s favvofärg) och gröna handavtryck, de blev jättebra så när de har torkat så ska jag klippa ut dem och sätta i en ram.
Sedan var det dags för E. Det gick väl sådär.. eller rättare sagt fotavtrycken blev helt ok men när jag skulle försöka mig på handavtryck blev det katastrof!
E vägrade öppna handen, spydde och började tillsist gråta, så några handavtryck blev det tyvärr inte.
Men jag får väl vara glad ändå för en annan dag lyckades jag faktiskt få till ett relativt lyckat handavtryck i gips = )

Nu ska jag bara amma klart här och sedan är det dags för lite fika!

Ps Gårdagens Kladdkaka blev faktiskt jättegod! Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0