Försäkringskasseproblem - fortsättning...

Skulle precis skriva ett argt inlägg:
...för när de nu ringde upp så sa de handläggarna har 2 arbetsdagar på sig att ringa upp så jag skulle höra av mig imorgon igen om de inte ringt upp. Varför säger de inte det med engång då? Varför säga att de ska ringa upp på måndag när de har tisdag på sig också?! Då hade jag ju sluppit vara irriterad hela gårkvällen, eftersom de inte ringt!!

Men:

...typ precis efter jag lagt på så ringde handläggaren(!), och hon var jättetrevlig och skulle fixa det med engång och jag skulle ha pengarna på min konto på torsdag!!

JAAAAAAAAAAAAA!! Jag som oroat mig att vi skulle få äta nudlar i en hel månad!

Nu är det bara Mattias pappadagspengar som inte kommit än men det har jag hört kan ta ett tag. Räkningarna är redan betalade och vi kan nu leva av mina pengar så månaden är räddad!


//Gladamamman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0