Försäkringskasseproblem!!!

Innan jag skulle ut på min lilla shoppingtur så upptäckte vi att jag inte fått min föräldrapenning utbetald!
Roligt? Nej, inte direkt?
Så jag försökte ringa till Försäkringskassan för att höra vad som händer men då var det för högbelastning så jag fick inte ens stå i kö!! Hur många måste det inte varit som ringde samtidigt då?! Jag har ju hört om folk som typ fått plats 300 i kön och fått vänta i 40 minuter. Men nu var det så många så jag inte ens fick stå i kö! Försäkringskassan=KATASTROF!

Men jag åkte ut på min shoppingtur iallafall och försökte sedan ringa igen nu när jag kom hem igen. Fortfarande för hög belastning! Kan tänka mig att det är fler som har besvär med sina utbetalningar...

Föräkringskassan: Ge mig mina pengar, NUUUU!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0