Han är allt rolig han =)

Fikade ju som sagt förut och nu, ca 10 min efter avslutad kladdkakeätning, så kommer han och frågar när det blir fika!
Då hade han glömt bort att vi redan fikat =)
Jag pekade på hans tomma tallrik som stod på bordet och frågade:

Jag:Vad har du ätit på den?
A: Kaka (och så smilade han lite)
Jag:Men är inte det fika då?
A:
Jag: Vad är det då?
A:
Ingenting (så smilade han ännu större)

Det är ju perfekt om man bantar. Då kan man äta så mycket kladdkaka man vill, för kladdkaka är ju "ingenting"! Perfa!

En annan dag när jag, A och min mamma var på ett cafè och fikade så frågade A, efter att vi ätit upp våra kakor, vad det skull bli till efterrätt? WHAT?
Jag undrar om det var någon annan som hörde det där för isåfall kan jag tänka mig att de började fundera på vad vi brukar äta till middag i våran familj! Hahaha!

Han kan nog vara lite tankspridd ibland min pojk=)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahaha! Ja, barn kan vara bra på att förtränga vissa saker.

2008-10-22 @ 15:59:04
URL: http://wannabebullmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0