Huvudvärk...

Jag har nu haft huvudvärk i 4 dagar, och jag känner att jag börjar tröttna nu. Jag orkar knappt med någonting när huvudet känns som det ska sprängas. Anledningen tror jag är pga att jag dricker för dåligt, äter för dåligt, sover för dåligt, ser dåligt, har en E som skriker och en A som leker.

* Dricker för dåligt: Måste för bättra mig och dricka mer vatten! Ska börja med det idag! *bestämd*
* Äter för dåligt: På vardagarna när M är på jobbet och A är på dagis så blir det lätt så att jag prioriterar andra saker än att äta när jag väl får tid. Men jag ska skärpa mig med det *lovar*
* Sover för dålig: Ja, det får ni faktiskt prata med E om för det är hennes fel att jag inte sover som jag ska!
* Ser dåligt: Ja, jag vet jag måste gå på en synundersökning(!), men det är ju dyrt med glasögon, det finns ju så mycket annat som man hellre lägger pengarna på... Men någon gång, när jag har lite pengar över som ligger och skräpar så lovar jag att jag ska försöka ta mig i kragen!
* En E som skriker: Hon är faktiskt ganska snäll, men hon gillar inte att ligga ner själv utan vill att man ska bära på henne. Men ibland så måste man ju ha fria händer..
* En A som leker: A har en tendens att leka väldigt hårdhänt med sina bilar. Det är ofta det är racebilstävling och dom krockar huller om buller alla bilarna. Det är ingen tyst lek om man säger så... Värst är det när han har kompisar hemma får då kan dom ju inte prata i normal samtalston utan de måsta skrika till varanndra, konstigt nog. Men jag försöker få dem att vara på A:s rum iallafall.

Ska försöka skärpa mig med de saker så jag faktiskt kan råda över, så kanske huvudvärken försvinner någongång under veckan.*hoppas*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0