Tävla om namnsmycke fortsättning...

Skrev ju ett inlägg tidigare om att man kunde vinna ett namnsmyck på en emmize.blogg.se och nu har resultatet kommit och vinnare blev....








...inte jag... :(

Och det var tydligen mitt egna fel! Jag fastnade i min egen girighet!

För att få vara med i lottningen så skulle man skriven en kommentar till hennes inlägg och ville man ha en extra "lott" så skulle man skriva ett inlägg om tävlingen i sin egna blogg. Självklart ville jag ju ha en extra lott!!
Men det skulle jag ju inte gjort för hon som vann, Anna ,hittade till tävlingen genom min blogg! Attans!
Hade jag inte gjort så så hade jag sääääääkert vunnit!!

Nä, nu ska jag trösta mig med lite gott nybakat bröd =)

Och Anna, GRATTIS IGEN TILL VINSTEN!! ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0