usch, bad day!

Det har varit en dålig dag idag! Evelinn har sovit jättedåligt inatt vilket betyder att jag knappt sovit något alls.
Sedan har M ont i halsen vilket betyder att han är jäääääääääääääätte sjuk och kan inte göra någonting utan bara på ligga på soffan under en filt och beklaga sig. Han har feber också: 38 grader... Att jag inte har sovit, har ont i huvudet och halsen m.m spelar ingen roll för han har ju feeebeer(!)

Nu är jag så trött så jag inte vet vart jag ska ta vägen, men det är bara att ställa in sig på ännu en vaken natt..

Blääääää!

Hoppas att jag är lite piggare imorgon så jag orkar skriva lite fler inlägg att "underhålla" er med : /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0