Varför blogga?

Varför bloggar man egentligen?

Jag kan ju bara svara för mig själv, men anledningarna till att jag nu ska börja blogga är många.
Jag har nu fött mitt andra och ev. sista barn och jag tänker hela tiden att jag måste spara på alla minnen. Jag vill inte glömma bort hur det var att ha småbarn och allt som hör till. Jag vill kunna svara när mina barn frågar saker som hände när de var små.
Visst, man kan skriva vanlig dagbok, men det har jag försökt och jag klarar aldrig av att ta mig tid att göra det. Det fungerar i högst en vecka och sedan har jag tröttnat. Datorn sitter jag vid ofta och förhoppningsvis kanske det bli ett par som vill följa min blogg vilket skulle trigga mitt intresse till att skriva ännu mer.

SNÄLLA FÖLJ MIN BLOOOOOOGGGGGG!!!!


Vad får man då läsa i min blogg?

Jag kommer skriva om min vardag, mina tankar och funderingar. Ni kommer få se bilder på mig, ev. min sambo (ska fråga honom), mina barn, mitt hem och mina bakverk m.m
Jag ska försöka skriva många inlägg och så underhållande jag kan.  Det kan bli mycket ironi, så ta inte allt jag skriver på blodigt allvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0