Dagens agenda

Godmorgon/förmiddag på er!

Är allt väl?

Vad händer idag då?


Jag tänkte fixa i ordning tävlingsbilden till nästa tävling som läggs ut på fredag. Den är i samarbete med Kalasbolaget! Kalasbolaget har nästan allt som behövs för den lyckade festen, barnkalaset, kräftskivan, midsommarfesten, olika temapartyn m.m m.m. Tillsätt bara mat, glada gäster och rör om så är det klart!
Så missa inte den tävling!!


Om en stund lovar jag att recepten på cupcakesen läggs ut, jag har förstått att ni väntar på dem ; )


Kram på er alla! 

Kommentarer
Postat av: Terese

Fin blogg, hittade hit genom FL.

Kolla gärna in min blogg.

2009-02-25 @ 11:01:48
URL: http://meandhim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0