Just nu:

Sitter och viker drygt 300 l otter, och undrar vad jag egentligen har gett mig in på. Tänk om jag använt mig av en slumpgenerator istället. Vad smidigt!

Men nej, har väljer jag att vika 300 l otter istället.


Jaja, det blir roligt sen iallafall, när A får dra vinnaren.




Gaaahh, nu blir jag galen på Famebloggers!! De får lov att ha en annons på min sida, men nu tar de sig friheten att ha automatisklänkning på vissa ord i mina inlägg!! Jag kan inte skriva ordet l otter ihop för då blir det en länkning till en av deras annonsörer! Samma gäller t ex ordet T - shirt märkte jag när jag skulle skriva om mina inköp från Coolkids!


Jag måste ta upp det här med dem! Det här går jag inte med på!!

Kommentarer
Postat av: Moolin.se

För min del var det ordet mat :P

2009-02-16 @ 13:13:04
URL: http://www.moolin.se
Postat av: Angelica

haha.. ja lät ju faktiskt rätt drygt med 300 lotter som ska vikas ;)

hoppas på att A drar mitt namn nu då :P

2009-02-16 @ 13:39:02
URL: http://tvattlapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0