Kära läsare!

Helloj!

Allt bra med er?
Vad har ni hittat på hittills idag?

Har ni märkt att jag fixat i ordning lite här på bloggen?
Gjort om lite i högerspalten m.m
Blev det fint?

En besöksräknare fick jag in också, så nu kan vi hålla lite bättre koll på varandra.
Se om vi är ensamma här eller om det är party...såattsäga..


Ja, vad ska jag mer skriva?

Idag tänkte jag att det var dags för storhandling!
Kylskåpet är tomt så det skulle verkligen behövas, ska strax försöka få tag på M och se om han också är sugen på lite shopping. Jag sätter tio spänn på att han inte är det, men jag ska nog tvinga med honom ändå.
Det blir så härlig stämning när man tvingar M att göra något som han inte vill!
Mysigt.

Men innan dess ska jag iallafall hämta A på dagis, och duscha.
Sedan måste jag ju leta upp vilka rätter som jag ska laga denna veckan, och skriva ner inköpslista!
Har ni några goda rätter som ni kan rekomendera?


Jag funderar på att bjuda er på lite gamla foton.
Är det något som ni skulle uppskatta?


Snö.
Det är snö här hos oss!
Det började snöa igår och idag ligger det ett par centimeter på backen!
Jag vet inte riktigt vad jag tycker om detta.
Vad tycker ni om snö så här i februari?

Till:

Marina.
Ja, min födelsedag infaller ibland på påskafton.
Jag fyller 7 april!
När fyller du år?


M
Msn fungerar fortfarande inte, kan du fixa det ikväll?
Du M, vad säger du om att åka och handla sen när du kommit hem från jobbet?


Ida:
Ja, hjärtat var verkligen jättefint!
E tackar och niger!


Mamma:
Mammafika i morgon?
Skulle behöva till apoteket också.



Det var allt för nu!

Hårdrock på er!






Nä, nu skojar jag ju med er.
Jag är ju en Britney Spears-tjej.




Kommentarer
Postat av: Marina

hehe jag råkar erhm fylla på påskafton i år lessen. dvs 11:e april!

ha en bra dag!

2009-02-05 @ 13:13:52
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: M

Tack för att du varnade. Ska inte svara i telefon idag! :-) Sätt på MSN!

2009-02-05 @ 14:37:25
Postat av: PetramedAochE

Marina: Usch vad jobbigt då! Jag lider med dig..

Ha en bra dag du med!





M: Jag har skickat ett sms om handlingen; )



Jag har försökt sätta på msn, men det funkar inte!

It`s kaputt!

Du laga när du komma hem! Yes?

2009-02-05 @ 15:08:32
URL: http://petramedaoche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0