Någongång inom förhoppningsvis snar framtid..

I perioder här på bloggen så känns det som jag kommer in i någon sorts bloggtorka. Jag kommer inte på något alls att skriva. Sitter framför datorn och vill skriva något men inget kommer upp, det är bara helt stilla i hjärnan.

Den perioden jag har nu skulle jag inte vilja beskriva som bloggtorka direkt, utan mer tvärtom. Jag har hur mycket som helst jag vill skriva om, men ingen tid. De inlägg som jag länge planerat att skriva är inlägg som behöver tid på sig för att de ska kunna bli riktigt bra, tid som aldrig finns. Jag behöver även lugn och ro för att överhuvudtaget ens kunna tänka på att skriva dem, och lugn och ro är verkligen en bristvara i det här hemmet. Men framförallt så behöver jag sömn!

Det känns jättetråkigt när jag faktiskt har så många bra idéer om inlägg och andra grejer här på bloggen, att jag aldrig har tid och ork att skriva ner dem, och jag mår ofta dåligt över detta. Att det var länge sedan jag fick till ett riktigt bra/intressant/roligt inlägg.

Jag hoppas att jag snart ska kunna få sova lite bättre (detta är framför allt en pik till dig, E), och att jag då ska kunna känna mig mindre pressad och stressad.  Får jag bara lite sömn så är mina förhoppningar att den dimma som just nu befinner sig i min hjärna, och som jag måste ta mig igenom varje gång jag ska skriva ner ett inlägg, att den klarnar och gör att jag behöver mindre tid på mig till varje inlägg och att jag kan tänka och skriva trots allt tjo och tjim här hemma.

Då, mina damer och herrar, pojkar och flickor, hundar och katter. Då blir det grejer här på bloggen ska ni veta!


Till dess får ni stå ut med mina mindre bra, lite ogenomtänkta och ointressanta inlägg  ;  )  =D






Vill ni inte missa min förväntade bloggkvalitetscomeback?

Prenumerera  på min blogg!






Kommentarer
Postat av: Elin

Ny tävling på min blogg, var gärna med du också :)

2009-02-26 @ 19:39:26
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Elin

Du har återigen blivit utmanad i min blogg :)

2009-02-27 @ 11:09:23
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0